Alla inlägg den 3 september 2011

Av Gunilla - 3 september 2011 19:04

När vi kom till stan idag så märkte vi att det var Bondens marknad på torget. Jag köpte kallpressad rapsolja, honung och härliga tomater med mig hem. Honung hade efterfrågats häromkvällen när det hostades och kraxades och jag insåg då att den var slut. Därför var det toppen att jag hittade en burk på marknaden idag. Något mer blev inte inhandlat utan nästa etapp var Linas fotbollsmatch. Tjejerna vann med 3-0. Jättekul!


Jag håller som bäst på att planera något roligt som jag efterfrågade härom dagen på bloggen. Återkommer närmare med vad det blir när planeringen tagit lite mera form. Tjing!

Av Gunilla - 3 september 2011 09:14

Kan det bli bättre? Hoppas att hela dagen blir så här eftersom vi ska på fotbollsmatch. Idag sla jag iväg en sväng på stan med Berit och Sigge. Får se vad jag hittar då men jag har tänkt att smita in på garnaffären och se om jag hittar något roligt   Jag kan snart ha garnförsäljning här hemma.


Imorse visade vågen på - 2 hg från igår så jag är jättenöjd. Hoppas att den håller sig kvar där. Idag är det bara Per och jag till middag och jag håller som bäst på att fundera ut vad vi ska äta. Jag är lite sugen på räkor, det är alltid gott!


Men nu lite plock och sedan till staden. Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards