Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Det rullar på...

Av Gunilla - 8 juni 2011 19:16

...och jag försöker hänga med    Det är mycké nu som man brukar säga. Försöker febrilt att jobba undan så mycket som jag bara kan på jobbet men hela tiden dyker det upp nya saker som måste lösas. Men det är bara att göra så gott man kan.


Efter middagen tog jag mig en tripp till Birsta för att se om jag kunde hitta något kul. Det blev ett linne och faktiskt på rea! Nu är jag hemma igen och känner att något mer blir inte gjort ikväll. Nej, nu blir det soffläge och kanske någon stickning. Ja någon stickning eftersom jag alltid har flera på gång samtidigt.


Frukost

Lättyoghurt med havrekli och rökt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt och rökt skinka

Lunch

Köttfärssås

Mellanmål

Lättyoghurt

Middag

Köttbullar och 2 stekta ägg

 
 
Berit

Berit

12 juni 2011 16:53

Huset såg jättefint ut...jag håller tummarna för er i veckan!!!

Va duktig du är som håller i dieten , trots att det känns motigt ibland. Jag önskar att jag hade din fokuseringsförmåga...!!!

http://xtraviktigt.bloggplatsen.se

 
Britt

Britt

12 juni 2011 21:03

Det såg ut att gå bra för dig med maten i helgen. Du är duktig som kämpar på. // Britt

http://www.liteavallting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards