Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Gunilla - 13 juni 2011 17:47

Ja, det är vad som har hänt de här dagarna då jag inte har bloggat. I fredags tog Affe (Linas pojkvän) studenten. Grattis Alfred och lycka till i framtiden!


Lina och Alfred

    


I lördags så var vi ut till Slädaviken, där Britt och Håkan har husvagnen uppställd. Vi solade och ungdomarna badade till och med. På kvällen grillade vi och hade det trevligt. Igår så blev det två fotbollsmatcher i värmen. Det syns på mig som nu ser ut som ett stopplyse.


Om någon undrar hur det gick med vägningen i morse så visade vågen på - 0,6 kg. Tror att det hade kunnat bli mer men helgens ätande har inte varit helt dukanskt, ska jag erkänna. Det är svårt nu när sommaren kommer, tycker jag. Vintern har varit lättare eller så är det jag som inte har samma fokus längre. Jag får försöka hålla de kilon jag gått ner nu och ta nya tag efter semestern igen. Jag kommer alltså inte att vara i mål i juli som det var tänkt men jag är ändå nöjd över de kilon som jag lyckats gå ner.


Men nu ska jag gå och sticka lite på en av mina stickningar. Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards